Національний університет “Києво-Могилянська академія”
– державний вищий навчальний заклад ІV рівня акредитації.
Ліцензія наказ Міносвіти України від 13.07.1994 № 229 (вперше); наказ МОН України від 23.12.2016 № 1513л (переоформлення)
Сертифікат про акредитацію РД-IV № 1101766.
Правила прийому в 2022 р.
Додатки до Правил прийому до НаУКМА у 2022 році:
- Додаток 1. Перелік спеціальностей (спеціалізацій), освітніх та освітньо-наукових програм і конкурсних пропозицій, за якими оголошується прийом на навчання, ліцензовані обсяги та нормативні терміни навчання
- Додаток 2. Спеціальності підготовки в НаУКМА (бакалаврський рівень освіти) з переліку спеціальностей, яким надається особлива підтримка
- Додаток 3. Перелік конкурсних предметів (вступних екзаменів) та вагових коефіцієнтів до складових конкурсного балу для вступу на навчання для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти
- Додаток 4. Критерії оцінювання мотиваційного листа
- Додаток 5. Таблиця переведення середнього бала документа про повну загальну середню освіту, обрахованого за 12-бальною шкалою, у шкалу 100 – 200
- Додаток 6. Таблиця переведення балів вступних іспитів з іноземних мов (з максимальною оцінкою 100) для вступу на навчання за ступенем бакалавра у шкалу оцінювання 100 – 200 балів
- Додаток 7. Правила прийому на навчання до аспірантури Національного університету «Києво-Могилянська академія» у 2022 році
- Додаток 8. Порядок акредитації преси в НаУКМА
- Додаток 9. Порядок прийому для здобуття вищої освіти у Національному університеті «Києво-Могилянська академія» осіб, місцем проживання яких є тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях
- Додаток 10. Порядок прийому для здобуття вищої освіти у Національному університеті «Києво-Могилянська академія» осіб, які проживають на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя
- Додаток 11. Порядок проведення вступних випробувань до Національного університету «Києво-Могилянська академія» у 2022 році з використанням технологій дистанційного навчання